עידן עמדי קיסריה / עומר אדם, עידן עמדי, נאור אורמיה ורגב הוד על במה אחת - באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי.

עידן עמדי קיסריה / עומר אדם, עידן עמדי, נאור אורמיה ורגב הוד על במה אחת - באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי.. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.

באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

‫גיא קדם ניהול אירועים - Home | Facebook‬
‫גיא קדם ניהול אירועים - Home | Facebook‬ from lookaside.fbsbx.com
זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי.

זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים.

מפכ"ל המשטרה המיועד: מפקד מג"ב קובי שבתאי מפרדס חנה-כרכור ...
מפכ"ל המשטרה המיועד: מפקד מג"ב קובי שבתאי מפרדס חנה-כרכור ... from www.migdalor-news.co.il
כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

עידן עמדי מגיע לאמפי קיסריה | לכרטיסים קופת ת"א או בטלפון ...
עידן עמדי מגיע לאמפי קיסריה | לכרטיסים קופת ת"א או בטלפון ... from d3svuw7u2wrei6.cloudfront.net
גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה עידן עמדי. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama