דולגופיאט - ראשון הגדול כל מה שמחכה לספורטאים היום - דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף.

דולגופיאט - ראשון ×"×'×"ול כל מ×" שמחכ×" לספורטאים ×"יום - דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף.. דולגופיאט עלה רביעי וסיפק תרגיל מצוין עם אלמנטים קשים ונחיתות טובות. Upgrade to a modern browser, such as google chrome. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020!

המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. חששתי שזה לא יספיק למדליה, אבל כולם התרגשו ועשו טעויות ובסוף זה הספיק לי. המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח הסיני רוטנג שיאו היה גאה בתרגיל שלו, אחרי הופעה מרשימה, אבל דרגת הקושי שלו הייתה רק 6.2 ולכן גם התוצאה הסופית נמוכה יותר. דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך:

4wr8ylxubh3fmm
4wr8ylxubh3fmm from www.makorrishon.co.il
דולגופיאט לא שכח את האנשים שהביאו אותו למעמד ההיסטורי: אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. משפחתו של ארטיום עקבה אחרי כל תרגיל של המתמודדים האחרים בגמר תרגיל הקרקע, שאגות שמחה. למשפחה, למאמנים, לכל מי שתמך, לאדם בדיר, לוועד האולימפי, מכבי תל אביב, איגוד ההתעמלות. דולגופיאט עלה רביעי וסיפק תרגיל מצוין עם אלמנטים קשים ונחיתות טובות. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic.

דולגופיאט יקבל 500,000 שח בעקבות המדליה כמה שזה מגיע לו:

לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות דולגופיאט עלה רביעי וסיפק תרגיל מצוין עם אלמנטים קשים ונחיתות טובות. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט ‎, russian: לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. Trends has upgraded to a newer version, which is not supported by this device. מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן על מנת לאחל להם בהצלחה. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך דולגופיאט לא שכח את האנשים שהביאו אותו למעמד ההיסטורי: המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020!

— אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט ‎, russian: לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם.

אי×'×
אי×'×" את ×"תואר ×"ול×'ופיאט לא ×"עפיל ל×'מר from images.one.co.il
אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך בהתחלה עשיתי טעות קטנה ואמרתי לעצמי תוך. דולגופיאט לא שכח את האנשים שהביאו אותו למעמד ההיסטורי: דולגופיאט יקבל 500,000 שח בעקבות המדליה כמה שזה מגיע לו: לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. למשפחה, למאמנים, לכל מי שתמך, לאדם בדיר, לוועד האולימפי, מכבי תל אביב, איגוד ההתעמלות. אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי.

בהתחלה עשיתי טעות קטנה ואמרתי לעצמי תוך.

דולגופיאט הוא הכי טוב בעולם, באחד המקצועות היחידים שבאחד הענפים הכי חשובים שיש בעולם. — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט ‎, russian: עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. משפחתו של ארטיום עקבה אחרי כל תרגיל של המתמודדים האחרים בגמר תרגיל הקרקע, שאגות שמחה. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. דולגופיאט לא שכח את האנשים שהביאו אותו למעמד ההיסטורי: אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. דולגופיאט עלה רביעי וסיפק תרגיל מצוין עם אלמנטים קשים ונחיתות טובות. שמחה גדולה הייתה היום (ראשון) ברחבי ישראל ובעיקר בבית משפחת דולגופיאט בראשון לציון.

המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף. רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה: אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן על מנת לאחל להם בהצלחה. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל.

ניצחון אישי ×
ניצחון אישי ×"×"רך של ×"ול×'ופיאט למ×"ליית ×"כסף from images.one.co.il
לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. Trends has upgraded to a newer version, which is not supported by this device. — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. הרבה אנשים עזרו לי להגיע לאן. דולגופיאט לא שכח את האנשים שהביאו אותו למעמד ההיסטורי:

| ארטיום דולגופיאט גאים בך.

אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. דולגופיאט יקבל 500,000 שח בעקבות המדליה כמה שזה מגיע לו: Upgrade to a modern browser, such as google chrome. Trends has upgraded to a newer version, which is not supported by this device. לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. דולגופיאט לא שכח את האנשים שהביאו אותו למעמד ההיסטורי: דולגופיאט אמר לאחר התחרות כי היו לו לא מעט מחשבות תוך כדי התרגיל: בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. דולגופיאט עלה רביעי וסיפק תרגיל מצוין עם אלמנטים קשים ונחיתות טובות.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama